Știri și evenimente

Informare Grafic ridicare deșeuri

Informare Grafic ridicare deșeuri

Prin adresa nr. 449/05.04.2019 ,SC Strict Prest SRL , ne informează cu privire  la modificarea graficului de ridicare al deşeurilor  după cum urmează:

 

Sectoarele de case (Valea Garboului, Răzoare, Colonia de Sub Deal , str.T.Vladimirescu,str. S.Bărnuţiu, str. Balastierei ,str. A.Mureşanu , duplexurile de pe str. Uruşagului , Şesul de Sus ) şi  localitatea Luna de Sus, în data de 27.04.2019.

ANALIZA ACTIVITĂȚILOR EFECTUATE DE CĂTRE EFECTIVUL DIRECȚIEI POLIŢIA LOCALĂ FLOREȘTI ÎN ANUL 2018

ANALIZA ACTIVITĂȚILOR EFECTUATE DE CĂTRE EFECTIVUL DIRECȚIEI POLIŢIA LOCALĂ FLOREȘTI ÎN ANUL 2018

În atașament veți găsi ANALIZA ACTIVITĂȚILOR EFECTUATE DE CĂTRE EFECTIVUL DIRECȚIEI POLIŢIA LOCALĂ FLOREȘTI ÎN ANUL 2018. Un raport amplu, care se întinde pe mai mult de 20 de pagini și prezintă în detaliu activitatea Poliției Locale Florești. Analiza este însoțită de o serie de comparații și date extrem de interesante și relevante privind acțiunile desfășurate de Poliția Locală Florești.

 

 

Convocator sedință CL 18 Aprilie 2019

Se convoacă ședința ordinară a Consiliului Local Floreşti, pentru data de 18 aprilie  2019, ora 16,00 la sediul Consiliului local din strada Avram Iancu, nr. 170, cu următorul proiect al  ordinii de zi :


1. Proiect de hotărâre privind aprobarea  bugetului local pe anul 2019. 

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la obiectivul de investiții ” Locuri de joacă Florești ”.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la obiectivul de investiții ” Iluminat public Drum de legătură varianta SUD ”.

Dezbatere publica buget

Dezbatere publica buget

 

Dezbatere Publică – Proiect de Buget 2019

 

 

 

Dezbaterea Publică legată de Bugetul pe anul 2019. O discuție extrem de binevenită cu floreștenii, pe parcursul căreia s-a dezbătut din plin Proiectul de Buget. De apreciat efortul tuturor celor prezenți și mai ales al celor care au citit Proiectul de Buget și au avut întrebări pertinente pe marginea acestuia.

La discuții au participat și președintele Consiliului Județean, Alin Tise, vicepreședintele Consiliului Județean Cluj, Marius Mînzat, directori de companii subordonate CJ Cluj, precum și consilieri județeni și locali.

Conferință de presă pe tema bugetului 2019

Conferință de presă pe tema bugetului 2019

Discuții pe marginea Bugetului, împreună cu jurnaliștii clujeni

 

O interesantă conferință de presă a avut loc astăzi la sediul Primăriei Florești. Față în față, amical, s-au aflat jurnaliștii clujeni și primarul comunei Florești, Horia Petru Șulea, alături de directorul economic Raluca Doja. Principala tema a discuției a fost prezentarea Proiectului de Buget aferent anului 2019. Alături de Buget s-a mai discutat, printre altele, legat de Drumul de Ocolire Sud, salubrizare sau parcări.

Întrerupere apă potabilă - Florești str. Abatorului

Întrerupere apă potabilă - Florești str. Abatorului

INFORMARE

 

Prin adresa nr. 349/DG/SRAC/04.04.2019  ,Compania de Apă Someş S.A. ne informează cu privire  la întreruperea furnizării apei potabile după cum urmează:

 

Ȋn ziua de  luni ,08.04.2019  între orele 09:00-18:00 la consumatorii din perimetrul localităţii Floreşti -str.Abatorului parţial .

Proiect buget 2019


DEZBATERE PROIECT BUGET

Primaria comunei Floreşti a iniţiat procedura de consultare publică, în conformitate cu  Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, pe prevederile Proiectului de buget al comunei Floreşti. 

Proiect buget 2019 

Lista obiective de investitii pe anul 2019

 

Etapa consultării publice are loc în perioada 01 aprilie –  16 aprilie 2019, orele 14.00. Persoanele interesate pot trimite sesizările, observaţiile, punctele de vedere la adresa de email: raluca.doja@floresticluj.ro sau pot înregistra adrese scrise la Primăria Comunei Floreşti, str. Avram Iancu nr.170, în atenţia Direcţiei Economice.

 

 

Etapa dezbaterii publice are loc în data de 08 aprilie 2019, orele 1800, la Căminul Cultural din Comuna Florești, sat Florești, str. Avram Iancu, nr. 142.

Comunicat CTP SA Cluj

Comunicat CTP SA Cluj


COMUNICAT DIN PARTEA CTP SA CLUJ

In vederea asigurarii unui serviciu de transport persoane, civilizat si in conditii de siguranta pe raza comunei Floresti,

in data de 29.03.2019 in intervalul orar 05:00 – 06:00 a fost organizata o actiune de verificare a valabilitatii legitimatiilor de calatorie in mijloacele de transport care deservesc comuna Floresti.

 

 

Convocator sedință CL 28 Martie 2019

Se convoacă ședința ordinară a Consiliului Local Floreşti, pentru data de 28 martie 2019, ora 16,00

la sediul Consiliului local din strada Avram Iancu, nr. 170, cu următorul proiect al ordinii de zi:

Întrerupere apă potabilă - Luna

Întrerupere apă potabilă - Luna

INFORMARE

 

Prin adresa nr. 307/DG/SRAC/26.03.2019, Compania de Apă Someş S.A. ne informează cu privire  la întreruperea furnizării apei potabile după cum urmează:

 

Ȋn data de   27.03.2019  între orele 09:00-17:00 la consumatorii din perimetrul localităţii Luna de Sus-str.Florilor .

Acte administrative fiscale pentru contribuabili persoane fizice

Anunț Colectiv - Comunicare prin publicitate - emitere acte administrative fiscale pentru următorii contribuabili.

 

Detalii în atașament

Informare Hidroelectrica

Urmare a adresei primite de la Hidroelectrica S.A., referitor la programul de măsuri pentru pregătirea exploatării amenajărilor în condiţii de ape mari(viitura) pentru primăvara anului 2019,vă informăm următoarele:

Convocator sedință CL 21 Martie 2019

Se convoacă ședința ordinară a Consiliului Local Floreşti, pentru data de 21 martie 2019, ora 16,00

la sediul Consiliului local din strada Avram Iancu, nr. 170, cu următorul proiect al ordinii de zi :

Acte administrative fiscale pentru contribuabili persoane fizice

Comunicam ca au fost emise acte administrative fiscale pentru contribuabilii din lista atasata acestui anunt.

Lucrări de redimensionare utilități, asfaltare/reabilitare străzi

Lucrări de redimensionare utilități, asfaltare/reabilitare străzi

Lucrări de redimensionare utilități, asfaltare/reabilitare străzi

Au început lucrările efective de șantier privind proiectare plus execuție raportat la redimensionare utilități, asfaltare/reabilitare străzile CĂTANELOR 1 (lungime: 435m) + CĂTANELOR 2 (lungime: 282m) / zona Urușagului/D. Mocanu, EROILOR 22-24 (lungime: 365m) + PORII (lungime: 130m) / zona Emerald, CARPAȚI (lungime: 545m) / zona ANL. Valoare contract rezultată în urma licitației – 3,1 milioane lei. Proiectare (care s-a finalizat) – termen de execuție o lună de la ordinul de începere al lucrărilor. Execuție efectivă – max. cinci luni de la ordinul de începere al lucrărilor (care a fost dat pe 02.03.2019). Executant: Cridov SRL. 

Lucrările au început în zona Eroilor 22-24/ Porii, cu introducere sistem canalizare ape pluviale. Va urma apoi asfaltarea / reabilitarea străzii, ulterior urmând realizarea sistemului de iluminat public. 

Se va continua apoi cu celelalte artere menționate anterior. 

Înapoi
Plateste taxele si impozitele prin serviciul www.ghiseul.ro
Transport Public Galerie Foto Carte de oaspeți

Cont GHISEUL.RO

Pentru autentificarea initiala in contul ghiseul.ro, va rugam sa completati formularul atasat AICI si sa-l trimiteti la adresa de email: plationline@floresticluj.ro

 

Newsletter

OK